Vistas de página en total

viernes, 21 de febrero de 2014

WEB 2.0

El terme Web 2.0 s’associa habitualment amb les aplicacions web que faciliten la compartició interactiva d’informació, el disseny centrat en l’usuari i la col·laboració dins el World Wide Web. Es la transició d’ aplicacions tradicionals a aplicacions que funcionen a través de webs enfocades al usuari final.

Jo, personalment no faig gaire ús de les tecnologies. Per exemple, referent a les xarxes socials, no  tinc ni tuenti ni twitter. Només tinc un compte de facebook el qual tan sols miro quan algú penja alguna fotografia del meu grup d’amics, i un compte de skype perquè dos familiars molt propers viuen a l’estranger.

Actualment utilitzo més la tecnologia informàtica per raons d’estudis, ja que per exemple he d’estar constantment mirant el campus virtual de la universitat. Els programes que més empro són els més bàsics com el word i l’excel per a realitzar treballs i també eines com els correus electrònics (gmail, hotmail...)  per enviar les feines als professors i/o companys de classe. Els programes més complexos, com el windows movie maker, l’he començat a descobrir ara gràcies a una part de l’assignatura de CIE, sabia que hi han eines com aquesta però no les havia utilitzat.

M’agradaria remarcar el programa GOOGLE DRIVE, ja que considero que es una eina molt útil per realitzar treballs en grup sense haver d’estar tots els components en un mateix lloc. Aquest programa no el coneixia abans de començar la universitat i m’ha semblat de molta utilitat.


Per finalitzar, dir que les tecnologies són el futur i que són i seran molt útils per a la societat, però sempre sabent utilitzar-les i fent un bon ús d’elles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario